5 cze 2019

Opole przewodnik

Co wskazane jest dojrzeć w Opolu? Nadszedł taki czas, iż w końcu napisałem mój subiektywny cicerone po swoim mieście. Tworząc go, chciałem zamknąć się w 10 ulubionych miejscach, w których lubię odpędzać czas samemu, z przyjaciółmi czy rodziną. Kierowałem się również walorami estetycznymi danego miejsca, naturą oraz zdrowym jedzeniem z tradycją. Więc, jeżeli wybierasz się do Stolicy Polskiej Piosenki to zapraszam aż do lektury. Pisząc ów przewodnik starałem się darować atmosferę każdego odwiedzonego tudzież polecanego przeze mnie miejsca. Każdą opisywaną atrakcję starałem się uzbroić w gdy najwięcej informacji. Także zapraszam aż do mojego przewodnika oraz przeczytania co pożądane byłoby dostrzec w Opolu. Kolejnym punktem w mojej liście „Co należałoby ujrzeć w Opolu" jest z pewnością Opolski zieleniec zoologiczny. To jedną z głównych atrakcji Opola, które przyciągająca nie lecz mieszkańców tymczasem oraz turystów zza Opola, innych województw, tudzież nawet spośród pepiczek a Słowacji. Znajduje się na Wyspie Bolko tudzież zajmuje powierzchnię 30,31 hektara, a mieszka tam ponad 1500 zwierząt reprezentujących 290 gatunków (ptaków, ssaków, bezkręgowców, gadów oraz płazów). Zobacz więcej informacji na https://przewodnikopole.wixsite.com/home